شناسهٔ خبر: 109644 - سرویس استان‌ها

سفر یک روزه مدیرعامل شرکت ساخت به استان انجام گرفت؛

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه های راهسازی شرق استان

سفر دکتر خادمی به مازندران معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل در سفر یکروزه خود به مازندران از پروژه های راهسازی شرق استان بازدید و در جریان پیشرفت فعالیتهای راهسازی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، خادمی در اين بازديد که به اتفاق مدیرکل راه و شهرسازی و نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی همراه بود، ضمن قدرداني از اقدامات صورت گرفته در بخش ارتقاء و تعريض در سطح محورهاي مازندران عنوان نمود: خوشبختانه با توجه به حجم بالاي ترافيك و تردد در راههاي اين استان اقدامات در خور توجه اي در زمينه تعريض و چهار خطه شدن تمامي محورهاي اصلي و شرياني استان در دست اجراست.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام  اینکه پروژه های شرق استان به ویژه محدوده گلوگاه-دامغان به جهت قرارگیری در کریدور شمال به جنوب، جزو پروژه های اولویت دار می باشد تصریح نمود: این پروژه که با تلاش، پیگیری و بازدید های مستمر اینجانب و همکاران بنده قصد آن داریم تا با رفع موانع وسرعت بخشیدن به انجام کار انشاء اله در کوتاهترین زمان ممکن این محور زیر بار ترافیک قرار گیرد .

خادمی اظهار امیدواری کرد: انشااله با پيگيري هاي نمايندگان محترم مر كز استان اعتبارات قابل توجهي به اين پروژه تخصيص داده شود تا از اين طريق بتوان شاهد ترددي سهل و ايمن در سطح اين محور ارتباطي باشيم .

معاون وزير راه و شهرسازي به نقش پروژه های راهسازی شرق استان در جهت جذب گردشگر و مسافر اشاره و تصريح نمود: با توجه به اينكه اين منطقه جزو مناطق بكر و طبيعت چشم نواز مازندران بوده و از طرفي راه ارتباطي اين استان را به استان سمنان برقرار مي كند، مي تواند عامل مهمي براي جذب گردشگر و مسافراني باشد كه اين منطقه سفر مي كنند.

سید محمد نظری مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران نیز در حاشیه این بازدید ضمن اشاره به اهمیت این پروژه اشاره نمود :  محور گلوگاه – دامغان به جهت قرار گرفتن در کریدور شمال به جنوب، میتواند با بهره برداری از این پروژه شاهد افزایش ایمنی و ساماندهی ترافیک منطقه باشیم.

گفتنی است : معاون وزیر راه و شهرسازی در سفر یکروزه خود به مازندران از کمربندی بهشهر و تعداد دیگری از پروژه های در دست ساخت بازدید نمودند.