شناسهٔ خبر: 109697 - سرویس استان‌ها

در بین ادرات راه و شهرسازی استان‌های کشور؛

روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان حائز رتبه برتر کشوری شد

حسن کحال زاده- اصفهان رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد: براساس ارزیابی‌های بعمل آمده توسط وزارت راه و شهرسازی، روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان موفق به کسب رتبه نخست کشوری در تمامی شاخص‌های مورد ارزیابی شد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ براساس اعلام مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، در ارزیابی عملکرد روابط عمومی ادارات‌کل راه و شهرسازی استان ها برای سال ۱۴۰۰ و به ویژه شش ماهه دولت مردمی سیزدهم، روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در تمامی بخش‌های مورد ارزیابی، رتبه نخست کشوری را کسب کرد.  

براین اساس در گردهمایی سراسری رؤسای (ادارات ارتباطات و اطلاع رسانی ادارات کل، سازمان‌ها و شرکت‌های استانی وزارت راه و شهرسازی) که همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، مطابق با بررسی گروه داوران، روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان توانست رتبه برتر را احراز کند.  

این گردهمایی با حضور مقام عالی وزارت، مسئولین شورای اطلاع رسانی دولت، معاونین وزیر راه و شهرسازی و مدیران روابط عمومی‌های ستادی و استانی برگزار شد، در این رویداد با توجه به ارزشابی هیات داوران و کسب بالاترین امتیاز توسط روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان، لوح تقدیر به حسن کحال‌زاده رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی این اداره کل اعطا شد.  

 در فرآیند ارزیابی عملکرد روابط عمومی ادارات‌کل راه و شهرسازی استان‌ها، متغیرهایی همچون تبلیغات و انتشارات، سمعی و بصری، ارتباطات مردمی، ارتباط با رسانه و سایر موارد با ۱۰ها شاخص و سنجه به تفکیک مورد بررسی و امتیاز دهی قرار گرفته است.  

 رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به ارزشیابی به عمل آمده از عملكرد روابط عمومی‌ها و نتایج آن اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ فعالیتهای این اداره براساس برنامه عملیاتی تدوین شده انجام پذیرفت لذا ضمن شناخت و درک وضع موجود تمام همت خود را به کار بستیم تا در راستاي انطباق وظايف با آيين نامه‌ها، خدماتی متمایز ارائه و حوزه ای پویا، پاسخگو و مورد اعتماد ایجاد کنیم.  

وی اذعان داشت: كسب این رتبه مرهون هدایت و پشتیبانی مدیركل راه و شهرسازی استان، معاونت‌ها و تمامی همكاران زحمتكش در تمامی بخش‌ها و قسمت‌های مختلف این اداره كل و ادارات تابعه و همچنین خبرنگاران و اصحاب رسانه است كه امیدواریم با حمایت همه جانبه همه عزیزان و مسئولین در استمرار این حركت، شاهد موفقیت‌های پیاپی و چشمگیر و دستیابی به هدف والای این اداره باشیم.  

 کحال‌زاده خاطرنشان کرد: کسب عنوان برتر در ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های ادارات کل راه و شهرسازی سراسر کشور (که براساس سنجش فعالیت‌ها، میزان اطلاع رسانی، توجه به ارتباطات درون و برون سازمانی و رعایت حقوق شهروندی صورت گرفته است)، برگرفته از تلاش، ایجاد اعتماد عمومی، امیدبخشی، پاسخگوئی و تعهد به حوزه روابط عمومی است که با بهره‌مندی از نیروهای فعال و با ارائه ایده‌های نو محقق گشته است.