شناسهٔ خبر: 109805 - سرویس استان‌ها

فراخوان عمومی متقاضيان تسهيلات نوسازی مسكن در محلات هدف بازآفرينی شهری در محلات هدف بازآفرينی شهری

etelaeyeh_5.jpg شركت بازآفريني شهري ايران در اطلاعيه اي از ارائه تسهيلات به متقاضيان نوسازي مسكن در محلات هدف بازآفريني شهري در محلات هدف بازآفريني شهري خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي (خراسان رضوي)، در متن فراخوان عمومي شركت بازآفريني شهري ايران آمده است: شركت بازآفريني شهري ايران در نظر دارد از محل منابع تبصره ۱۸قانون بودجه سال ۱۴۰۰ نسبت به پرداخت تسهيلات ويژه و با شرايط جديد به كليه سازندگان، انبوه سازان و متقاضيان نوسازي و احداث مسكن در بافت هاي فرسوده، تاريخي و سكونت گاه هاي غيررسمي محلات هدف بازآفريني شهري اقدام نمايد.

اين اطلاعيه مي افزايد: مالكين و صاحبان اين پروژه ها با دارا بودن پروانه ساخت از شهرداري و حداقل ۱۰ درصد پيشرفت كار پايان مرحله پيسازي و امكان ترهين سند زمين پروژه، ميتوانند حداكثر تا يك هفته پس از درج اين آگهي با مراجعه به سامانه ثبت نام تسهيلات نوسازي مردمي به آدرس اينترنتي facility.udrc.ir از تسهيلات مشاركت مدني ارزان قيمت بانكي براي دوران ساخت بشرح ذيل برخوردار شوند.

همچنين علاوه بر تسهيلات ساخت، پرداخت تسهيلات كمك وديعه اسكان موقت در كلان شهرها به مبلغ ۶۰۰ ميليون ريال و در ساير شهرها به مبلغ ۴۵۰ ميليون ريال با نرخ ۴ درصد و بازپرداخت ۳۶ ماهه و تخفيف حداقل ۵۰ درصد هزينه صدور پروانه ساختماني از سوي شهرداري ها از ديگر مزاياي اين طرح است.

در اين اطلاعيه آمده است:‌متقاضيان پس از ثبت نام در سامانه و احراز شرايط، جهت دريافت تسهيلات مشاركت مدني ساخت و تسهيلات وديعه اسكان موقت به شعب بانك هاي عامل در سراسر كشور معرفي خواهند شد.