شناسهٔ خبر: 109846 - سرویس استان‌ها

مشاور ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در امور ایثارگران:

تکریم از خانواده ی شهدا، تجلیل ارزشهای بی بدیل انقلاب اسلامی است

سفر آقای رحیمیان به گیلان مشاور ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در امور ایثارگران گفت:تکریم خانواده های شهدا، تجلیل ارزشهای بی بدیل انقلاب اسلامی است و باید به عنوان یک فرهنگ نهادینه شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گیلان)، به منظور تجلیل و تکریم از خانواده شهدا و ایثارگران مصطفی رحیمیان مشاور ریاست  سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در امور ایثارگران با خانواده ایثارگران و شهدای هشت سال دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد.

رحیمیان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ایران اسلامی اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مایه بقای انقلاب اسلامی است و به برکت شهدای گرانقدر امروز، ایران اسلامی در عرصه های مختلف بر قلل رفیع و منیع افتخار ایستاده است.

وی در ادامه افزود: تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدا و تجلیل از خانواده هایشان یک وظیفه و ضرورت غیرقابل انکار است. شهدا طلایه داران و پرچمداران راستین عرصه‌های عشق و معرفت هستند.

گفتنی است رحیمیان طی دو روز سفر به استان با خانواده های شهیدان راعی، اولیائی، حق شناس، پور رجبی، تقی زاده و رمضان نیا در شهرستانهای رشت،آستانه اشرفیه، لاهیجان‌، لنگرود و رودسر دیدار کردند و لوح تقدیر به امضای معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به خانواده های شهدا اهدا کردتد.

مشاور ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در امور ایثارگران همچنین با حضور در گلزار شهدای روستای گل سفید لنگرود و یادمان شهید دهگان معاون وقت وزیر راه و ترابری و نماینده اسبق مردم لنگرود ضمن نثار فاتحه برای این شهید بزرگوار ، جمله زیبای مقام معظم رهبری که فرمودند ، امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست ؛ را یادآور شدند.