شناسهٔ خبر: 109880 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

راه های مواصلاتی استاندارد و با کیفیت در تحول اقتصادی هر منطقه موثر است

محبوب حیدری - اردبیل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت : راه های مواصلاتی استاندارد و با کیفیت در تحول اقتصادی و ایجاد اشتغال و رونق تولید هر منطقه موثر است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان اردبیل ) ، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اعلام این مطلب اظهارکرد: راه های مواصلاتی استاندارد ، مناسب و با کیفیت در تحول اقتصادی ، ایجاد اشتغال و رونق تولید هر منطقه موثر است و ما در این زمینه سعی داریم تا گام های موثری را در استان اردبیل برداریم.

وی در مورد راه های گردشگری استان و ارتقای وضعیت آنها اظهار کرد: یکی از شاخصه های توسعه بزرگراه ایجاد بهترین شرایط برای انجام سفر در فصول گردشگری است که ما در شهرهای گردشگر پذیر استان تلاش می کنیم تا این محورها را برای عبور و مرور گردشگران ایمن کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به تراکم حضور گردشگران در مناسبت های خاص در مناطق گردشگری اشاره کرد و افزود: ما در ایام خاص در مسیرهای گردشگری با بار ترافیکی سنگین روبرو هستیم که تلاش بر این است تا با تکمیل این پروژه ها بار ترافیکی کنترل و عبور و مرور گردشگران تسهیل شود.

حیدری افزود: ۵۰ کیلومتر بزرگراه در سطح استان که در مرحله بهره برداری قرار گرفته در ماه های گذشته ایمن سازی ، گاردریل گذاری ، نصب تابلوها و علایم و خط کشی در همه این مسیرها انجام شده و اگر ایراد و اشکالی نیز وجود داشته باشد با تاکید راهداری و پلیس راه موارد اصلاح می شود.

وی تصریح کرد: در کنار کیفی سازی اجرای پروژه و تکمیل مسیرهای بزرگراهی نصب علایم ، گاردریل ، رفع نقاط حادثه خیز و خط کشی راه ها با کیفیت و استاندارد مناسب انجام شده و ما محورهای مواصلاتی را با ایمنی مناسب تحویل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و پلیس راه می دهیم.

حیدری گفت : در کنار توسعه بزرگراه ها بهبود این راه های ارتباطی نیز به توسعه حضور گردشگران و جذب سرمایه گذاران در ایجاد تحول اساسی در استان کمک خواهد کرد.