شناسهٔ خبر: 109891 - سرویس استان‌ها

با حکم رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور؛

مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل هرمزگان منصوب شد

عباس شرفی  مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان شد با حکم رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، عباس شرفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان شد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راهداري و حمل ونقل جاده اي استان هرمزگان داریوش امانی، معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در حکمی عباس شرفی را به عنوان مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان شد.

متن حکم رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به شرح زیر است: جناب آقای عباس شرفی نظر به حسن سوابق و تجارب ارزنده تخصصی جنابعالی، به موجب این حکم به سمت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان منصوب می شوید.

برنامه ریزی و نظارت بر اجرای عملیات راهداری، ایمن سازی محورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی در جهت افزایش سطح ایمنی تردد و کاهش تصادفات، ارتقا وضعیت حمل و نقل برون شهری استان، ایجاد تعامل مناسب با اصناف و انجمن‌های مرتبط با حمل و نقل، مشاورین و پیمانکاران و تکریم ارباب رجوع از مهمترین مواردی است که انتظار دارد به آنها اهتمام ورزید.

گفتنی است؛ «عباس شرفی» تا پیش از این مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان بوده است. پیش از این «یوسف عابدینی »، مدیرکل راهداری هرمزگان بود.