شناسهٔ خبر: 109894 - سرویس شرکت‌ها

مدیر دفتر پژوهش و تحقیقات علمی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک مطرح کرد؛

انتشار برنامه سمینارهای علمی_ تخصصی نیم سال اول شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک مدیر دفتر پژوهش و تحقیقات علمی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: این دفتر، برنامه برگزاری سمینارهای علمی_ تخصصی نیم سال اول را منتشر کرد و در اختیار علاقمندان به دوره‌های آموزشی قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، الهام زمانی‌فر، مدیر دفتر پژوهش و تحقیقات علمی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با بیان اینکه دفتر پژوهش و تحقیقات این شرکت، برنامه برگزاری سمینارهای علمی_ تخصصی نیم سال اول را منتشر کرد و در اختیار علاقمندان به دوره‌های آموزشی قرار داد، گفت:‌ برنامه نیم سال نخست آموزشی شرکت شامل هفت عنوان دوره آموزشی خاص و کاربردی است که از ۹ خرداد به صورت آنلاین در سراسر کشور آغاز می‌شود و تا ۱۴ شهریور ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی با حضور اساتید با تجربه به صورت آنلاین برگزار خواهد شد، عنوان کرد: دوره‌های آموزشی با عناوین "کاربرد آزمایش نفوذ مخروط با اندازه گیری فشار آب منفذی (CPTI) در مهندسی ژئو تکنیک،  ۹ خرداد"، "ارزیابی وضعیت روسازی و طرح بهسازی مطابق نشریه ۲۳۴ ،۲۳ خرداد"، " آشنایی با شاخص ناهمواری بین‌المللی راه‌ها (IRI)، شش تیر"، "تشریح انواع خرابی‌های روسازی آسفالت و روش‌های ترمیم آن، ۲۱ تیرماه"، "روش‌های حفاظت و نگهداری روسازی‌ها، ۱۰ مردادماه"، "آشنایی با دوام بتن و روش‌های ارزیابی آزمایشگاهی آن،۱۰ مرداد" و "تعیین شاخص مقاومت زمین شناسی (GSI)، ۱۴ شهریور ماه" برگزار می‌شود.

زمانی‌فر ادامه داد: این وبینارهای آموزشی براساس برنامه زمان‌بندی انجام شده از خرداد امسال به صورت مجازی آغاز و تا ۱۴ شهریور ادامه خواهد داشت که در آدرس وبینار ac.tsml.ir/seminar۱  برگزار می‌شود و در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد.

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک خاطرنشان کرد: امکان شرکت در این وبینارها برای همه علاقمندان، مدیران و کارشناسان فنی دستگاه‌های اجرایی کشور، فعالان صنعت ساخت و ساز و .... میسر است و علاقمندان برای ثبت‌نام می‌توانند با شماره تلفن ۸۸۳۳۶۰۱۵-۰۲۱ تماس گیرند و مشخصات خود را شامل نام و نام خانوادگی، دستگاه اجرایی و نام استان محل خدمت به همراه عنوان سمینار مورد نظر، اعلام یا با ادارات استانی این شرکت در سراسر کشور ارتباط برقرار کنند.