شناسهٔ خبر: 109936 - سرویس استان‌ها

باحضور استاندار اردبیل انجام شد:

آغاز عملیات ساخت مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی و تفریحی سحر ۲

کلنگ زنی مجتمع سحر.jpg عملیات ساخت مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی و تفریحی سحر ۲ در بزرگراه اردبیل سرعین باحضور استاندار اردبیل آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل در مراسم ساخت این مجتمع با بیان اینکه این مجموعه در زمینی به مساحت ۴۶ هزار متر مربع و در دوفاز طراحی شده گفت: فاز اول این پروژه شامل بنای اصلی با کاربری پذیرایی -فروشگاهی دارای بخش های خدماتی ،اشپزخانه صنعتی، رستوران، فروشگاه صنایع دستی و کافی شاپ است.

حمیدرضا عبدی با اشاره به اینکه علاوه بر ساختمان اصلی مجموعه دارای ده سوئیت گردشگری هرکدام به مساحت ۳۶ متر مربع و ساختمان کارکنان می باشد تصریح کرد: دراین مجموعه ساختمان هلال احمر و تاسیسات مرکزی نیز طراحی شده است.

وی گفت: مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی و تفریحی سحر ۲ در ۹ کیلومتری بزرگراه اردبیل سرعین و ۲۰ کیلومتری از مرکز شهر سرعین قراردارد که مسافران و کاربران میتوانند از همه امکانات موجود در مسیر بهره مند شوند.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل بهره برداری از ۱۶ مجتمع خدماتی رفاهی را دراستان اردبیل با سرمایه گذاری بخش خصوصی یادآور شدو اظهار کرد: مجموعا ۱۸ مورد مجتمع خدماتی رفاهی و تیرپارک دولتی و بخش خصوصی در حال فعالیت است.

عبدی از ساخت ۹ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی دیگر در استان اردبیل خبرداد و بیان کرد:از این تعداد ۵ مجتمع دارای پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد است که از تکمیل به بهره برداری خواهند رسید.

وی مجموع مجتمع های خدماتی رفاهی و تیرپاک در حال بهره برداری را ۴۸ مورد برشمرد و افزود:از این تعداد ۲۱ مجتمع نیز در حال استعلام و صدور موافقت اصولی هستند.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیـل تصریح کرد:سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران در احداث مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی یک میلیارد تومان درقالب ایجاد راه دسترسی، رمپ های ورود و خروج و نصب تابلو کمک بلاعوض می کند.

وی افزود: مردم و مسافران عزیز می توانند هرگونه پیشنهاد و شکایات خود از عملکرد مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی و وضعیت نمازخانه‌های بین‌راهی را به شماره پیام کوتاه ۳۰۰۰۷۰۷۰ و ۳۰۰۰۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای ارسال کنند.

هوشیار عزیزی سرمایه گذار مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی و تفریحی سحر نیز با بیان اینکه این مجتمع سال ۱۴۰۳ به بهره برادری کامل خواهد رسید افزود: برای احداث این مجتمع بیش از ۵۶ ميليارد تومان هزینه خواهد شد.

وی که از رزمندگان و یادگاران دوران دفاع مقدس استان است با قدردانی از حمایت های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیـل و هم چنین تلاش های استاندار اردبیل گفت: در راستای تحقق فرامین هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه تولید و اشتغال آفرینی با همان روحیه جهادی و انقلابی دوران دفاع مقدس تمام قد در میدان عمل آماده خدمت به مردم هستیم‌.

وی با تاکید بر ارائه خدمات هرچه شایسته به مردم و مسافران در مجتمع های خدماتی رفاهی اظهار امیدواری کرد: با احداث مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی و تفریحی سحر ۲ شاهد رونق بیش از پیش گردشگری در استان اردبیـل باشیم.