به گزارش پايگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از كرمان، احسان عراقی زاده در جمع ۲۰ نفر مدير شركت و موسسه حمل و نقل مسافر و سواری كرايه بين شهری ، وضعيت موجود سطح خدمات شركت های سواری كرايه استان را غيرقابل قبول دانست و گفت: ارتقاء سطح خدمات اين شركت ها به مسافران با جديت در دستور كار اين اداره كل قرا ردارد و هرگونه كوتاهی در ارائه خدمات مناسب به مردم تخلف محسوب می شود كه منجر به تعطيلی شركت خواهد شد.
عراقی زاده افزود: نظافت دفاتر شركت ها و سالن انتظار مسافران، آب سردكن، سيستم های سرمايشی و گرمايشی، نظافت و ايمنی ناوگان سواری كرايه، نظافت نمازخانه و سرويس بهداشتی، لباس فرم راننده، برخورد مناسب شركت و راننده با مسافر و رعايت قوانين و مقررات رانندگی توسط راننده در طول سفر توام با پاسخگو بودن دائمی مديران شركت ها به مسافران از مهمترين مواردی است كه توسط كارشناسان و بازرسان اين اداره كل به صورت نامحسوس كنترل می شوند.
مديركل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان كرمان خاطرنشان كرد: كميسيون های ماده ۱۱ و ۱۲ رسيدگی به تخلفات رانندگان و شركت های حمل ونقل با حضور قاضی به طور مستمر فعال هستند، با توجه به شكايات متعددی كه از سوی مسافران از طريق سامانه های متعدد به اين اداره كل ارسال می شود ميزان رضايتمندی مردم، قابل قبول نيست، لذا شركت های مذكور ملزم به ارتقاء سطح خدمات خود در اسرع وقت هستند، در غير اينصورت با تعطيلی و پلمپ شركت توسط مرجع قضايی مواجه خواهند شد.
احسان عراقی زاده از مسافرانی كه با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای استان كرمان سفر می كنند خواست، هرگونه كوتاهی و يا تخلف را از طريق سامانه پيامكی اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان كرمان به شماره ۱۰۰۰۰۳۴۱ اطلاع دهند.