شناسهٔ خبر: 110000 - سرویس استان‌ها

تیرماه، آغاز عملیات اجرایی ساخت واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در همه شهرستان‌های یزد

نشست شورای مسکن یزد.jpg نشست شورای مسکن استان یزد به ریاست استاندار و به منظور بررسی موارد مربوط به تامین اراضی و پیشرفت فیزیکی پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های تفت، ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مروست برگزار شد.

 به گزارش پایگاه خبر وزارت راه و شهرسازی(یزد)،دکتر فاطمی با تاکید بر آماده سازی طرح های نهضت ملی مسکن تا پایان ماه جاری، گفت: فرمانداران، مدیران دستگاه های خدمات رسان و کارگزاران به صورت روزانه و با جدیت پیگیر مسائل مربوط به پروژه های نهضت ملی مسکن باشند‌ و اقدامات و هماهنگی های لازم جهت پیشبرد مسائل را انجام دهند.

استاندار یزد  در ادامه از آغاز عملیات اجرایی پروژه های نهضت ملی مسکن شهرستان هایی که تاکنون شروع نشده تا ماه آینده خبرداد و خاطرنشان کرد: پیشبرد پروژه های نهضت ملی مسکن و مانع زدایی و تسریع در روند اجرای آن ها نیازمند انجام کار جهادی است و کار جهادی با محدودسازی وقتگذاری در ساعت اداری و با لباس اتوکشیده و کفش واکس زده ممکن نیست.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه پیگیری مکاتبه ای مسائل نیازمند نگاه و حمایت ملی را نمی پذیریم، افزود: مدیران دستگاه ها باید به صورت حضوری با مسئولین مربوطه دیدار و منابع، امتیازات، اختیارات و مجوزها را بگیرند و به استان برگردند.

دکتر فاطمی ادامه داد: با توجه به سیاست گذاری ها و برنامه ریزی های انجام شده، هیچ عذر و بهانه ای برای توقف یا کندی احتمالی در روند اجرای پروژه ها وجود ندارد و در صورت تعلل و اهمال عمدی پیمانکاری در اجرای پروژه، با پیمانکار برخورد و برکنار شود.