شناسهٔ خبر: 110019 - سرویس وزارتی

در سفر به شهرستان‌های پاکدشت و قرچک انجام شد‌؛

بازدید وزیر راه و شهرسازی از پروژه کمربندی پاکدشت به طول ۳۲ کیلومتر/ تاکید بر تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه استادیوم ۵۰۰۰ نفری پاکدشت

بازدید وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های در حال ساخت در پاکدشت وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر یک روزه خود به پاکدشت از پروژه‌های در حال ساختِ کمربندی و نیز استادیوم ۵۰۰۰ نفری این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی از کمربندی پاکدشت به طول ۳۲ کیلومتر که یکی از پروژه‌های مهم این شهرستان است، بازدید کرد.

به گفته معاون مهندسی ساخت اداره راه و شهرسازی استان تهران، تردد روزانه در محور امام رضا (ع) در زمان ساخت ۷۰ هزار خودرو بوده و هم اکنون دو برابر شده است که با ساخت کمربندی پاکدشت به طول ۳۲ کیلومتر ترافیک عبوری به پاکدشت دیگر سرریز نخواهد شد.

امیرحسین آزاددوار افزود: ۵ کیلومتر از این کمربندی ساخته شده است و طبق برنامه‌ریزی انجام شده و به شرط تامین اعتبار تا کیلومتر ۱۰ کمربندی ساخته خواهد شد.

وی اضافه کرد: اعتبار لازم برای اجرا و تملک این پروژه بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومان است.

در پایان بازدید وزیر راه و شهرسازی از این پروژه بر پیگیری مشکلات توسط فرماندار شهرستان تاکید شد تا مشکلی در اجرا پیش نیاید و اعتبار انجام پروژه و قیر نیز همزمان با ساخت کمربندی توسط پیمانکار در اختيار قرار گیرد.

وزیر راه و شهرسازی همچنین در جریان این سفر از پروژه در حال ساخت استادیوم ۵ هزار نفری شهرستان پاکدشت بازدید و بر تخصیص اعتبار برای تکمیل این پروژه تاکید کرد.