شناسهٔ خبر: 110052 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام عنوان کرد:

راه و شهرسازی استان ایلام زمین مورد نیاز جهت احداث مسکن برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی(ره) فراهم می کند

دیدار مدیرکل راه و شهرسازی ایلام و کمیته امداد.JPG مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در دیدار بامدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان از آمادگی این دستگاه اجرایی برای تأمین زمین مورد نیاز جهت احداث مسکن مدد جویان کمیته امداد امام خمینی( ره) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایلام)، عبدالله بهادری در دیدار با رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: راه و شهرسازی استان ایلام با توجه به طرح نهضت ملی مسکن زمین مورد نیاز مدد جویان کمیته امداد که واجد شرایط لازم باشند تأمین خواهد کرد و کمیته امداد امام خمینی( ره) استان نیزمی بایست مساعدت لازم در جهت تأمین آورده این متقاضیان به انجام رسانده و همچنین کارگذار جهت احداث را به اداره کل راه و شهرسازی معرفی نماید.

وی خاطر نشان کرد برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره) که واجد شرایط باشند زمین در قالب گروههای ۶ نفره و بیشتر در نقاط مختلف در نظرگرفته خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز در این جلسه ضمن قدردانی از راه و شهرسازی استان ایلام به جهت فراهم نمودن ۱۰۸ واحد مسکن مهر برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهر دهلران که اخیراً صورت گرفت، ابراز امیدواری کرد در قالب مسکن ملی نیز مدد جویان استان با همراهی راه و شهخرسازی بتوانند صاحب مسکن شوند.