شناسهٔ خبر: 110117 - سرویس شرکت‌ها

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک مطرح کرد؛

تاکید شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک بر نقش‌آفرینی در طرح جهش تولید مسکن

کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تاکید کرد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک امسال می‌تواند در طرح نهضت ملی مسکن و طرح جهش تولید مسکن نقش آفرین باشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، شنبه هفتم خردادماه، سومین نشست مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در سال جاری با مدیران استانی با حضور اعضاء هیات مدیره و مدیران ستادی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

مجید کیانپور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در این نشست، هدف اصلی شرکت را ارتقاء عملکرد و ارائه خدمات منحصربه فرد به جامعه هدف با استفاده از تمام ظرفیت‌ها خواند و گفت: امسال با همه همکارانم در این شرکت باید بکوشیم با کار بیشتر و افزایش درآمد همزمان با کاهش هزینه‌ها‌، طبق استانداردهای لازم رضایتمندی مشتریان را کسب کنیم.

وی با اشاره به اینکه مدیران استانی برای ورود به بازارهای جدید تلاش کنند، عنوان کرد: یکی از بخش‌هایی که شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک امسال می‌تواند نقش آفرین باشد و خدمات کیفی و منحصربه‌فرد خود را ارائه کند، نهضت ملی مسکن و طرح جهش تولید مسکن است که باید در استان‌ها به طور ویژه و با حساسیت بالا و منطبق با قوانین سازمان نظام مهندسی ساختمان مورد توجه قرار گیرد.

کیانپور ادامه داد: کار در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و پروژه‌های فعال‌، در زمان‌هایی که حتی به دلیل شرایط نامساعد جوی و آلودگی هوا تعطیل می‌شود، تعطیل نیست و باید طبق برنامه زمانبندی شده و طبق روند پیشرفت پروژه و کارگاه‌ها فعال باشد و خدمات آزمایشگاهی خود را بر اساس تعهد اولیه به پیمانکار و کارفرمایان ارائه کند.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تاکید کرد: مدیران استانی از هیچ تلاشی برای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان دریغ نکنند و طبق قرارداد و در زمان مقرر بدون تاخیر خدمات خود را ارائه کنند، به طور مستمر از پروژه‌ها بازدید میدانی داشته باشند و تعامل خوبی با مدیران دستگاه‌های اجرایی و استانی برقرار کنند.

به گزارش شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، در این نشست علی محمد اسمعیلی عضو هیات مدیره، خدایار روان‌بد معاون توسعه مدیریت و منابع، فرهاد احمدنیا معاون فنی و نظارت مهندسی و مدیران استانی شامل علی کریمی بنایی از آزمایشگاه استان مازندران، مهدی ساعدی آزمایشگاه استان کرمان، محمدرضا جعفری آزمایشگاه استان هرمزگان نقطه نظرات خود را مطرح کردند.