شناسهٔ خبر: 110187 - سرویس وزارتی

طی حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی؛

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) منصوب شد

مراسم وزیر راه و شهرسازی در حکمی سعید چلندری را به عنوان سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، روز یکشنبه هشتم خردادماه ۱۴۰۱ مراسم معارفه سعید چلندری به عنوان سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با حضور شهریار افندی زاده معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی و محمد محمدی بخش معاون وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران کل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برگزار شد.

طی حکمی از سوی رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، سعید چلندری به عنوان سرپرست شرکت فرودگاه‌هی امام خمینی (ره) منصوب شد. در متن این حکم وزیر راه و شهرسازی به سعید چلندری آمده است:

با توجه به تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی، به موجب این حکم شما را به عنوان «سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)» منصوب می نمایم.

امید است با اتکال به الطاف الهی و در اجرای سیاست های دولت مردمی و با تمتع از تجارب خویش و در چارچوب قوانین و مقررات در ایفای بهینه و مطلوب وظایف محوله موفق و موید باشید.
گفتنی است سعید چلندری دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی بوده و دوره مدیریت نوین بیزینس فرودگاهی از کشورهای فرانسه و هلند و دوره خلبانی را در کارنامه علمی خود دارد.
از مهمترین سوابق کاری سعید چلندری می توان به ۲۷ سال مدیریت حوزه فرودگاهی و ناوبری،  بازرسی ویژه رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، جانشین مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد،‌ مدیرکل فرودگاه‌های استان‌های کردستان، ‌مازندران،‌ خراسان رضوی، مدیرکل فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) و مجری طرح‌های عمرانی این فرودگاه، ‌قائم مقام معاون بازرگانی هواپیمایی زاگرس، ‌مجری احداث شهر فرودگاهی چابهار، قائم مقام و معاون بازرگانی و خدمات فرودگاه‌های هواپیمایی آتا و معاون حمل و نقل و ترانزیت منطقه آزاد چابهار اشاره کرد.