شناسهٔ خبر: 110449 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی:

۱۴۶ دستگاه اتوبوس و ۶۰ دستگاه مینی‌بوس برای اعزام زائران استان مرکزی به مراسم ارتحال امام خمینی (ره) اختصاص یافت

15 خرداد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از پیش بینی ۲۰۶ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس برای اعزام زائران استان مرکزی به مرقد امام راحل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی ازاستان مرکزی، مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اشاره به استفاده از تمام ظرفیت موجود برای اعزام کاروان‌های زائرین مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب جهت حضور در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: با توجه به تدابیر اندیشیده شده و برنامه ریزی بعمل آمده ۱۴۶ دستگاه اتوبوس و ۶۰ دستگاه مینی‌بوس برای اعزام زائران پیش بینی شده است.

وی افزود: فرآیند اعزام از تمامی شهرستانهای استان بصورت یکپارچه از مراکز تعیین شده انجام خواهد شد.


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خاطرنشان کرد: ظرفیت پیش بینی شده برای اعزام زائران، بیش از پنج هزار صندلی توسط ناوگان حمل و نقل مسافری برون شهری است که هماهنگی لازم برای تسهیل در امر اعزام با شرکتهای حمل و نقل مسافری انجام شده است.

وی گفت: هم استانی های عزیز برای استفاده از ناوگان حمل و نقل تدارک دیده شده می‌توانند از طریق ثبت‌نام در مساجد و پایگاههای مقاومت بسیج از نحوه اعزام مطلع گشته و در این رویداد مهم و تاریخی انقلاب اسلامی ایران حضور بهم رسانند.

جهانی یادآور شد: زائرین محترم در صورت مشاهده هرگونه مشکل در طول مسیر، می‌توانند شکایات، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق سامانه‌های ارتباطی ۱۴۱ با مرکز مدیریت راه‌ها مطرح کنند تا در سریعترین زمان ممکن نسبت به بررسی و رفع آن اقدام لازم بعمل آید.

وی ادامه داد: گشت‌های راهداری در تمامی مسیرهای منتهی به مرقد امام خمینی (ره)، در راه‌های حوزه استحفاظی استان مرکزی مستقر خواهند بود تا در صورت نیاز در سریعترین زمان ممکن خدمات لازم را به کاربران جاده‌ای ارائه کنند.