شناسهٔ خبر: 110474 - سرویس استان‌ها

همزمان با تعطیلات سالگرد ارتحال امام راحل

نظارت بر ناوگان حمل و نقل مسافر در راه‌های قزوین تشدید می‌شود

کمیسیون ایمنی حمل و نقل مدير کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از تشدید نظارت بر ناوگان حمل و نقل جاده‌ای به ویژه ناوگان مسافربری طی ایام تعطیلات سالگرد ارتحال امام راحل در راه‌های این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری قزوین) جواد حق‌لطفی در نشست کمیسیون اجرایی ایمنی حمل و نقل گفت: همزمان با تعطیلات سالروز  ارتحال امام راحل و قیام پانزده خرداد طرح نظارت و کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی با بهره‌گیری از حداکثر ظرفیت با استقرار  در محورهای مهم چون آزادراه قزوین_رشت، قزوین_زنجان و قزوین_کرج به ویژه در ساعات اوج تردد قوت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: با توجه به لزوم ارائه خدمات مناسب به زائران شرکت کننده در مراسم ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب و نظر به اهمیت راه‌های قزوین به عنوان پل ارتباطی شمال و شمال غرب و غرب به مرکز کشور طی مکاتباتی با سازمان صنعت، معدن و تجارت موضوع استقرار امداد خودروها در این ایام مورد تاکید قرار گرفته است.

 حق‌لطفی ادامه داد:همچنین در این ایام هماهنگی لازم به منظور اعزام زائران به مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب با انجمن صنفی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل مسافر استان نیز صورت گرفته است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در ادامه با اشاره به ابلاغ دستورالعمل شناسایی و اولویت بندی نقاط پرتصادف از سوی وزارت راه و شهرسازی افزود:به منظور اجرای این دستورالعمل تعدادی از کارکنان این اداره کل از ۱۲روز گذشته در  قرارگاه پلیس راه استان مستقر شده و تاکنون توانسته اند ۲هزار و ۴۰۰ نقشه تصویری نقاط دارای تصادف را برداشت کنند و این کار تا تکمیل شناسایی نقاط در محورهای باقی مانده شامل محور قزوین_همدان، قزوین_بوئین زهرا و محور قدیم قزوین _تهران ادامه دارد.