شناسهٔ خبر: 110506 - سرویس استان‌ها

با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان انجام شد؛

بررسی چالش‌های پروژه‌های عمرانی شهرستان گلپایگان و راه‌های برون رفت آن

سفر مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به گلپایگان در جریان سفر یک روزه مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به شهرستان گلپایگان، مسائل و مشکلات پروژه های عمرانی این شهرستان در بازدیدهای میدانی و نشست مشترک با مسئولان مرتبط بررسی و تعیین تکلیف شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در ادامه سفرهای درون استانی خود، جهت بازدید و رسیدگی به مشکلات پروژه های حوزه راه و شهرسازی شهرستان گلپایگان به این شهرستان عزیمت کرد.  

در این سفر یک روزه که در معیت استاندار اصفهان و با حضور معاونین اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان انجام پذیرفت از پروژه‌های حوزه راه و مسکن بازدید بعمل آمد و در محل پروژه‌ها ضمن شناسایی و بررسی مشکلات و مسائل موجود، راهکارهای لازم جهت رفع و پیشبرد هرچه سریعتر اقدامات ارائه شد.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در این سفر شهرستانی خود ضمن احصای آمارها و مسائل و مشکلات، موارد را به منظور پیگیری چابک و تصویب پیشنهادات و راهکارها، در جلسه  شورای مشترک اداری استان و شهرستان گلپایگان مطرح کرد.  

وی در ادامه سفر خود به شهرستان گلپایگان از محور باند دوم گلپایگان- دهق، رینگ های کمربندی شهرستان و محل احداث طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان و ... بازدید بعمل آورد و ضمن تحصیل مسائل و معضلات مطروحه توسط حاضرین، موارد را فی الحال مورد بررسی و پیگیری قرار داد. و در راستای رفع و سامان بخشی معضلات، راهکارهای عملی و اجرایی در این رابطه ارائه کرد.