شناسهٔ خبر: 110513 - سرویس جاده‌ای

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد:

اجرای محدودیت ترافیکی در برخی محورها/ ترافیک سنگین در محور هراز

فعالیت پلیس در جاده ها کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از اجرای محدودیت ترافیکی به سبب تخلیه بار ترافیکی در برخی محورهای مواصلاتی خبر داد.

مهرداد برقی، کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، از اجرای محدودیت ترافیکی در برخی محورهای مواصلاتی خبر داد و گفت: روز یکشنبه، ۱۵ خردادماه، در استان‌های تهران، البرز و مازندران، محور چالوس محدوده بيلقان و آزادراه تهران - شمال ابتدای آزادراه، از ساعت ۰۸:۳۰ تا اطلاع بعدی محدودیت ترافیکی خواهد داشت.

وی افزود: محدوديت تردد كليه وسايل نقليه در مسير جنوب به شمال محورهای مذکور و محدوده‌های ذكر شده، به علت تخليه بار ترافيكی اجرا شد.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌ها همچنین آخرين وضعيت محورهای شمالی را تشریح کرد و گفت: در محور چالوس مسیر شمال به جنوب، حدفاصل مرزن آباد تا ولی آباد و محدوده‌های پیچ سرهنگ و نسا ترافیک سنگین است.

برقی ترافیک در محور هراز مسیر شمال به جنوب، حدفاصل نارنجستان تا تونل شماره یک و حدفاصل امامزاده شاه زید تا لهاش را سنگین خواند و اعلام کرد: در آزادراه رشت - قزوین محدوده رودبار نیز ترافیک سنگین گزارش شده است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد در محور فیروزکوه در مسیر رفت و برگشت را روان اعلام کرد و گفت: محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.