شناسهٔ خبر: 110545 - سرویس استان‌ها

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر اعلام کرد:

آسفالت راه روستایی ریز – سرچشمه تا پایان سال

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: با تامین و تخصیص اعتبار لازم راه روستایی ریز به سرچشمه در شهرستان جم تا پایان سال آسفالت می شود .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر)، سید حمیدرضا علم مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: با تامین و تخصیص اعتبار لازم راه روستایی ریز به سرچشمه در شهرستان جم تا پایان سال آسفالت می شود .

 وی افزود : عملیات اجرایی پروژه ، بهسازی  و آسفالت راه روستایی ریز به سرچشمه که از مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری است در دو فاز جداگانه در حال انجام است و از پیشرفت۴۰ درصدی نیز برخوردار است .

سید حمیدرضا علم بیان داشتن : این پروژه جهت سرعت بخشی بیشتر هم اکنون در دو قطعه ۳ و ۵ کیلومتری و جمعا به طول ۸ کیلومتر بوسیله پیمانکاران طرف قرارداد در حال انجام است .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت : برای تکمیل قطعات پروژه راه روستایی ریز به سرچشمه مجموعا ۲۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و همچنین سفر ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است .

وی بیان داشت : روستای سرچشمه در شهرستان جم از محدود روستای بالای ۵۰ خانوار در استان بوشهر است که فاقد راه آسفالته است و انشالله این روستا نیز صاحب راه آسفالته می شود .

علم ، تصریح کرد : بعنوان یک الگوی موفق کشوری ، تقریبا همه روستای بالای ۵۰ خانوار در استان از راه آسفالته برخوردار هستند و رویکرد ما در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای رفتن به سمت آسفالت روستای بالای ۲۰ خانوار است .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود : در استان بوشهر مجموعا ۲ هزار ۳۹۸  کیلومتر راه روستایی وجود دارد که ۱هزار۹۲۵ کیلومتر آن آسفالت و بقیه شوسه و خاکی  است .