شناسهٔ خبر: 110610 - سرویس استان‌ها

در جلسه شورای اداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان هرمزگان تاکید شد؛

لزوم تسریع در اتمام عملیات اجرایی پروژه‌های نیمه تمام حوزه راهداری استان هرمزگان

تسریع در اتمام عملیات اجرایی پروژه های نیمه تمام مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان بر لزوم جذب اعتبارات و به کار گیری ظرفیت های موجود جهت اتمام پروژه های نیمه تمام در استان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (هرمزگان)، جلسه شورای اداری این اداره کل با حضور عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان، معاونین، روسای ادارات ستادی و تابعه شهرستانی برگزار شد.

عباس شرفی در این نشست که با محوریت عملکرد دو ماهه حوزه‌های این اداره کل برگزار شد، با اشاره به نقش مهم منابع انسانی و استفاده صحیح از توانایی کارکنان در ارتقای خدمات رسانی به مردم، گفت: استان هرمزگان یکی از استان‌های بزرگ حمل ونقلی کشور است که جایگاه استراتژیک آن در انتقال به موقع مواد اولیه کارخانجات و تامین کالاهای اساسی کشور غیر قابل انکاری است لذا باید بکوشیم تا بابرنامه ریزی اصولی و زمانبندی دقیق نسبت به جذب اعتبارات اقدام نماییم.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان ضمن تاکید بر لزوم تسریع در اتمام عملیات اجرایی پروژه‌های در دست اقدام خاطرنشان کرد: مهمترین کار ما درحوزه سازمانی، ایمن سازی راهها است که هرچه زودتر باید نسبت به رفع نواقص از جمله اصلاح نقاط پر حادثه اقدام شود.

وی گفت: توازن نیروی انسانی در همه ادارات ستادی و تابعه ضروری است بنابراین انتظار می‌رود از انباشتگی و تراکم نیرو در یک قسمت جلوگیری گردد و به تناسب حجم کار فعالیت و وظایف محوله با سرعت بیشتری انجام شود.

شرفی با اعلام اینکه رعایت نکات ایمنی در راستای حفظ امنیت راهداران و کارکنان باید به طور جدی در دستور کار روسای شهرستان‌ها قرار گیرد یادآور شد: هر چه سریعتر به منظور پاکیزگی محیط‌های اداری، وسایل مستهلک و غیرقابل استفاده به انبار و مکان‌های مناسب حمل شود.

در ادامه این نشست معاونین، روسای ادارات ستادی وتابعه به ارایه گزارش عملکرد دوماهه حوزه تحت مسئولیت خود پرداختند و در خصوص راهکارهای عملیاتی جهت رفع مشکلات حوزه راهداری وحمل ونقل جاده ای استان بحث و تبادل نظر شد.