شناسهٔ خبر: 110769 - سرویس مسکن و شهرسازی

معاون وزیر راه و شهرسازی خبرداد:

تکمیل ورزشگاه شهرکرد با سفر هیات دولت تسریع شد

علی نبیان مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی با اعلام اینکه ورزشگاه ۵ هزار نفری شهرکرد ۱۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: ورزشگاه شهرکرد با ۴۰۰ میلیاردتومان اعتبار تکمیل می‌شود.

علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ضمن بازدید از روند احداث ورزشگاه ۵ هزار نفری شهرکرد در سفر روز پنج شنبه هیات دولت به استان چهارمحال و بختیاری در خصوص این پروژه اعلام کرد: زمین ورزشگاه ۵ هزار نفری شهرکرد در تیرماه ۱۳۹۹ تحویل سازمان مجری ساختمان‌ها شد که از همان تاریخ عملیات اجرایی احداث این ورزشگاه که  قابلیت ارتقا به ۱۵ هزار نفر جمعیت را نیز دارد ، آغاز شد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در خصوص ویژگی‌های این پروژه گفت: این پروژه در حال حاضر ۱۱ درصد پیشرفت دارد و دارای زمین فوتبال اصلی، پیست دو میدانی، ورزش همگانی و سالن سرپوشیده ۲ هزار و ۵۰۰ نفری است. 

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی، سطح کل استادیوم زمین فوتبال به اضافه پیست دو میدانی ۳۱ هزار و ۱۳۹ مترمربع است.

نبیان اعلام کرد: عملیات خاکبرداری و زیرسازی فونداسیون کل سازه مورد پیمان انجام و تکمیل شده است و در حال شروع عملیات بتن‌ریزی است.

وی همچنین برآورد هزینه احداث این ورزشگاه را ۴۰۰ میلیاردتومان اعلام کرد.