شناسهٔ خبر: 110930 - سرویس وزارتی

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد:‌

حضور بیش از ۲۵ مدیر ستادی در میزهای خدمت برای پاسخگویی به مردم

مذنب مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی از حضور ۲۵ مدیر ستادی در میزهای خدمت‌ و ارتباطات مردمی استان‌ها خبر داد.

حسین مذنب مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، برپایی میزهای خدمت را فرصتی برای مواجهه رو در رو با مردم و و بررسی مشکلات آن‌ها دانست و گفت: میز خدمت و ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی برای بار دوم با حضور بیش از ۲۵ مدیر ستادی و همزمان با سفر رئیس‌جمهور به استان چهارمحال وبختیاری، به مدت دو روز در مرکز این استان برگزار شد.

وی افزود: بیش از ۵۰۰ نفر از شهروندان استان چهارمحال و بختیاری طی این دو روز با مراجعه به مدیران میز خدمت، مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.

مذنب درباره مهم‌ترین مشکلاتی که از سوی مردم مطرح شده، گفت: تغییر کاربری زمین‌ها و اختلافاتی با شهرداری در این زمینه، همچنین محسوب شدن برخی زمین‌های روستایی به عنوان منابع طبیعی ملی که سال‌های گذشته تحویل وزارت راه و شهرسازی شده و امروز  ادعای مالکیت از سوی برخی برای آن مطرح شده است، راه‌های روستایی و نهضت ملی مسکن از جمله موضوعاتی بودند که بیشتر مراجعه کنندگان مطرح کرده‌اند.

وی ادامه داد: برای رفع این مشکلات وزارت راه و شهرسازی به شهرداری و وزارت کشور اعلام آمادگی کرده و همچنین جلسات مشترکی با سازمان‌ها و وزارت‌خانه‌های مرتبط برگزار کرده‌ایم.

مذنب اظهار کرد: شناسایی مشکلات و پیگیری برای رفع آن‌ها رویکرد اصلی وزارت راه و شهرسازی برای برپایی میزهای خدمت در استان‌هاست، در صورتی که مشکل و مساله مطرح شده مربوط با زبر مجموعه‌های وزارت راه وشهرسازی باشد، طی جلسه‌ای با عالی‌ترین مقام حاضر در سفر مطرح می‌کنیم.

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی افزود: برخی مشکلات را نیز با محوریت بازرسی نهاد ریاست جمهوری و در سطح معاونان وزیر راه و شهرسازی در جلسات مشترک مطرح کرده و به حل و فصل آن‌ها می‌پردازیم.