شناسهٔ خبر: 11101 - سرویس هوایی

رقابت پنج کشور جهان در مناقصه تعیین مشاور کارفرمای شرکت شهرفرودگاهی امام (ره)

فرودگاه امام خمینی نمایندگان کشورهای آلمان، ایتالیا، برزیل، کانادا و هلند برای حضور در مناقصه تعیین مشاور کارفرمای شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در مرحله مصاحبه فنی و تخصصی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)٬ به‌منظور تعیین مشاور کارفرما٬ شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) اقدام به برگزاری یک مناقصه بین‌المللی کرد که بیش از ۶۰ کشور برای شرکت در این مناقصه اعلام آمادگی کردند.

پس از طی مراحل مختلف و بررسی اسناد شش شرکت بین‌المللی از شش کشور آلمان، ایتالیا، کره‌جنوبی، برزیل، کانادا و هلند برای بررسی بیشتر انتخاب شدند که شرکت کره‌جنوبی در این مرحله انصراف داد.

در حال حاضر نمایندگان شرکت‌های مذکور دوم تا چهارم شهریور ماه به‌منظور شرکت در مصاحبه فنی تخصصی و ارائه توانمندی‌های خود برای پیشبرد این پروژه وارد جمهوری اسلامی ایران شدند.

پس از پایان این مرحله٬ امتیازات حاصل شده به‌علاوه امتیاز بخش اسناد (RFP) مشاور کارفرمای شرکت شهر فرودگاهی بین‌المللی امام‌خمینی(ره) را معرفی می‌کند.

این مشاور برای هدایت و راهبری پروژه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در کنار مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی‌(ره) فعالیت می‌کند./