شناسهٔ خبر: 111033 - سرویس مسکن و شهرسازی

فراخوان ثبت نام دوره آموزشی توسعه دانش و توان‌افزایی مدرسان بازآفرینی شهری

فراخوان شرکت بازآفرینی شهری ایران و پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی در همکاری با سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و دبیرخانه‌های جمع‌آوری و ترویج تجربیات برتر بازآفرینی شهری (منطقه ۱) برنامه‌ای آموزشی با هدف توسعه دانش و توان‌افزایی مدرسان بازآفرینی شهری برگزار می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، شرکت بازآفرینی شهری ایران و پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی در همکاری با سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و دبیرخانه‌های جمع‌آوری و ترویج تجربیات برتر بازآفرینی شهری (منطقه ۱) برنامه‌ای آموزشی با هدف توسعه دانش و توان‌افزایی مدرسان بازآفرینی شهری برگزار می‌کنند.

سر فصل این دوره‌ها عبارتند از برنامه‌ها و چارچوب‌های عملیاتی بازآفرینی شهری، نوسازی و بهسازی در مقیاس محلی، مسکن در استطاعت، نهادسازی در برنامه‌های بازآفرینی شهری، راه‌اندازی و توسعه کسب و کارهای خانگی در محلات هدف بازآفرینی شهری.

این دوره آموزشی ویژه مدیران، کارشناسان ستادهای بازآفرینی شهری، اساتید، کنشگران، حرفه‌مندان و پژوهشگران فعال در زمینه بازآفرینی شهری برپا می‌شود.

شایان ذکر است، از دیگر اهداف این دوره می‌توان به ترویج سیاست‌ها و برنامه‌ها، تولید و یکپارچه‌سازی محتوای آموزشی و ارتقاء اثربخشی برنامه‌های آموزشی اشاره کرد. در این دوره‌ها تلاش می‌شود با آموزش مدرسان بومی در هر استان، ظرفیت‌سازی لازم برای ترویج کارآمد در استان‌ها ایجاد گردد.

همچنین علاقه‌مندان حضور در این دوره آموزشی باید تجربه و سابقه فعالیت‌های آموزشی (مربیگری و تدریس) و  نیز دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد باشند. هر متقاضی در دو عنوان دوره می‌تواند ثبت‌نام کنند.

به گزارش شرکت بازآفرینی شهری ایران، گفتنی است دوره‌ها به صورت وبینار و به شکل رایگان برگزار می‌شود.

علاقه مندان برای ثبت نام در دوره های آموزشی می توانند از طریق لینک ذیل اقدام کنند.

/http://ihss.ac.ir/fa/page/6612

فراخوان  ثبت نام دوره آموزشی توسعه دانش و توان‌افزایی مدرسان بازآفرینی شهری