شناسهٔ خبر: 111070 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اعلام کرد:

۳۰ میلیارد تومان نیاز محوطه سازی سایت پیشوا

محبت خواه خلیل محبت خواه در در نودمین جلسه شورای مسکن استان تهران رفع مشکلات ساکنین محروم سایت پیشوا را در اولویت کاری شهرداری پیشوا و راه و شهرسازی اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)، خلیل محبت خواه  از تعیین تکلیف ۴۰۰ واحد از پروژه ۷۵۲ واحدی پیشوا به درخواست کمیته امداد استان و امضاء قرارداد فی مابین خبر داد و گفت: برای جامعه هدف ساکن در سایت پیشوا که از اقشار محروم هستند باید راه و شهرسازی و شهرداری دست به دست هم بدهند تا افزایش سرانه های درمانی،ورزشی،خدماتی و محوطه سازی انجام شود.

وی تحقق یارانه های مسکن سازمان ملی ، تامین اعتبار از طرف سازمان برنامه و بودجه برای این سایت ۷۵۲ واحدی و همچنین حمایت موثر شهرداری پیشوا را جهت تکمیل زیرساختها ضروری عنوان کرد.

همچنین مطابق مصوبه نودمین جلسه شورای مسکن استان که عصر روز گذشته با حضور استاندار تهران محسن منصوری برگزار شد،مقرر شد زمین با کاربری انتفاعی در اختیار شهرداری پیشوا جهت خدمات و سرانه های سایت مسکن مهر پیشوا قرار بگیرد.

در این جلسه استاندار دستور داد تا تغییر و تحول زمین انتفاعی در کوتاهترین زمان از طرف راه و شهرسازی به شهرداری انجام شود و شهرداریها نیز با تمام توان پای کار بیایند همچنین مقرر شد فرصت این تعامل برای خدمات رسانی سریع به ساکنان ظرف زمانی سه ماه شد.