شناسهٔ خبر: 111136 - سرویس استان‌ها

نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

استان زنجان به عنوان الگو در اجرای طرح ملی مسکن در کشور مطرح است

سفر مردانیان به زنجان نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور پیشتاز است، گفت: خیلی از استان‌ها از عملکرد خوب راه و شهرسازی استان در بخش مسکن پیروی یا الگو برداری می‌کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)؛آیت الله علی خاتمی ظهر چهارشنبه در دیدار با مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثار گران، با بیان اینکه تمام زیر مجموعه‌های وابسته به وزارت راه و شهرسازی، در حوزه مقاوم سازی واحدهای مسکن روستایی و راه آهن عملکرد خوبی دارند، گفت: امیدواریم پروژه دو خطه راه آهن زنجان به تهران روند سریع خود را طی کند و خوشبختانه این پروژه تاکنون پیشرفت فیزیکی خوبی دارد.

وی با بیان اینکه کار باید جهادی باشد، اظهار کرد: خدمت کردن به مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران جهاد است.

خاتمی فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده توسط اداره راه و شهرسازی و زیر مجموعه‌های این نهاد را مطلوب اعلام کرد و افزود: بیش از ۹۰ درصد از راههای روستایی استان آسفالت شده و قبل از انقلاب راه روستایی آسفالته نداشتیم و هر کار عمرانی که انجام شده برای بعد از انقلاب بوده است.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب تنها ۷ روستای استان برق داشت ولی امروز ۹۰۰ روستای استان برق دارند، ابراز کرد: حتی روستاهایی که کمترین جمعیت را هم دارند از نعمت برق بهره مند هستند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان افزود: خوشبختانه در بخش بزرگراهی استان زنجان عملکرد خوبی در کشور دارد و رتبه بسیار خوبی دارد.

خاتمی ادامه داد: این استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور پیشتاز است و خیلی از استان‌ها از عملکرد خوب راه و شهرسازی استان در بخش مسکن پیروی می‌کنند.