شناسهٔ خبر: 111137 - سرویس استان‌ها

تأکید بر برگزاری کارگاه های آموزشی با محوریت جایگاه بانوان شاغل در خانواده در خراسان جنوبی

دیدار با با مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی.jpg در دیدار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری ضمن تاکید بر جایگاه بانوان شاغل بر برگزاری کارگاههای آموزشی با محوریت حفظ شأن و جایگاه بانوان شاغل در کانون خانواده و تلاش در جهت رفع مسائل ومشکلات کاری و معیشتی آنان اشاره شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی، اسداله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به همراه محمد فدوی، معاون راهداری اداره کل، خانم خسروی نیا مشاور امور بانوان اداره کل با خانم دکتر اسدزاده، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری دیدار و قبول این پست را به ایشان تبریک گفتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی در این دیدار ضمن ارائه گزارش فعالیت های این اداره کل از ابتدای امسال در خصوص فعالیت بانوان شاغل این اداره کل نیز گزارشی ارائه کرد.

جلال زاده در این دیدار به اشاره به اهمیت وجود بانوان در کانون خانواده از برگزاری کارگاه های آموزشی برای بانوان این اداره کل به منظور پر رنگ تر شدن حضور مادران شاغل در محیط خانه خبرداد.

وی از برگزاری کارگاه های آموزشی پیرامون موضوعات تربیت کودک خلاق، نقش مادران در تحکیم خانواده و مادران آگاه در تربیت فرزندان هوشمند خبرداد.

دکتر اسدزاده، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور مدیرکل راهداری استان از توجه این اداره کل به موضوع بانوان و خانواده قدردانی کرد.

فرشته اسدزاده مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مطالبی را در خصوص اهداف و وظایف دفتر امور بانوان وخانواده استانداری بیان کرد.

وی با تأکید بر نقاط قوت، فرصت‌ها و ایجاد بستری مناسب جهت استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در استان خراسان جنوبی، گفت: در افق گام دوم انقلاب، شاهد تحول و توانمندسازی همه‌جانبه در این حوزه خواهیم بود و دفتر امور بانوان و خانواده استانداری در راستای منویات مقام معظم رهبری، پرداختن به مسئله خانواده و همچنین تقویت فرهنگ فرزند آوری و جوانی جمعیت را در اولویت قرار داده است.

همچنین مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اضافه کرد : تلاش در جهت حفظ شان و جایگاه بانوان شاغل در ادارات دولتی، تلاش در جهت رفع مسائل ومشکلات کاری و معیشتی آنان ، برنامه ریزی مناسب جهت فراهم آوردن زمینه های لازم برای ارتقاء سطح کارایی ودانش عمومی خانواده ها و بانوان شاغل، ارتباط مستمر با دستگاه های اجرایی و مراکز دانشگاهی استان به منظور تبادل نظر وآگاهی از طرح ها وبرنامه های مرتبط با بانوان ، تلاش درجهت رفع مسائل ومشکلات زنان در شهرستان ها و پیگیری های لازم در زمینه تامین نیازهای اعتباری برای اجرای طرح ها وبرنامه های مربوط به امور خانواده وبانوان در استان با همکاری دستگاه های ذیریط را از الویت های اصلی این دفتر عنوان کرد

وی در این دیدار به برگزاری کارگاه هایی با مرکزیت بانوان شاغل در این اداره کل استقبال و برگزاری این گونه کارگاه ها را لازم برای بانوان شاغل در ادارت دانست.

گفتنی است در این دیدار به برگزاری کارگاه آموزشی ویژه بانوان شاغل استان به میزبانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز اشاره شد.