شناسهٔ خبر: 111195 - سرویس استان‌ها

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه؛

کمیته امنیتی و انتظامی با افتخار در خدمت زوار است

ستاد اربعین - پایانه مرزی خسروی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه و مسوول کمیته امنیتی انتظامی گفت: این کمیته و نیروهای ما با نگاه اعتقادی و جهادی با تمام توان و افتخار در راستای خدمت رسانی به زائران است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه و مسوول کمیته امنیتی انتظامی گفت در جلسه ستاد اربعین حسینی(ع) در پایانه مرزی خسروی گفت: این کمیته و نیروهای ما با نگاه اعتقادی و جهادی با توان توان و افتخار در راستای خدمت رسانی به زائران است.

جاویدان افزود: ۶۵ درصد زائران مرز مهران در استان ایلام از استان کرمانشاه عبور می‌کنند که در سنوات گذشته که هم خسروی فعال نبود در خدمت زوار بودیم.

وی اظهار داشت: تامین نظم و امنیت پایش و کاهش جرائم را داریم و همکاران ما قابلیت لازم را دارند و در زمینه ترافیک و عبور و مرور نیز که یک مساله مهمی است برنامه داریم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: باید روحیه جهادی لحاظ کنیم و جدیت و تلاش هم پشتوانه کار ما باشد و تناسبی باید بین ظرفیت پذیرش زوار با طرف عراقی نیز باشد.

وی بر هماهنگی بیشتر با مسولان طرف عراقی تاکید کرد و گفت: هر لحظه به ما اعلام کنند ما می‌توانیم در بحث گذرنامه در مرز سومار نیز خدمات بدیم و وضعیت پارکینگ ها باید به سیستم پایش تصویری و امنیت مناسب لحاظ شود.

سردار جاویدان افزود: ترانزیت کالا در ایام اربعین یک بحث مهم است زیرا تردد زوار در کنار صادرات کالا مساله مهمی است که باید تدابیر لازم برای آن لحاظ شود.

وی تاکید کرد: کنترل جمعیت در مسیر ورودی نصرآباد و خسروی نیز باید انجام شود و متناسب با پذیرش طرف عراقی باشد.

انتهای پیام/