شناسهٔ خبر: 111359 - سرویس جاده‌ای

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران خبر داد؛

محورهای مواصلاتی منتهی به پایتخت آماده میزبانی از مسافران تابستانی

تردد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از آمادگی راهداری این استان به منظور تردد مسافران تابستانی در محورهای مواصلاتی استان تهران خبر داد.

حیدر نوروزی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، از آغاز سفرهای تابستانی خبر داد و گفت: برخی از هموطنان ساکن در تهران با پایان امتحانات فرزندان خود سفرها را در پیش گرفتند و ما نیز از ۱۵ خردادماه آمادگی‌های لازم برای سفرها را ابلاغ کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه آمادگی راهداران در جاده‌ها مد نظر قرار گرفته شده است، عنوان کرد: راهداران در مبادی ورودی و خروجی و گردنه‌های تهران مستقر شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران، با تاکید براینکه امسال تابستان بحث لکه‌گیری و روکش آسفالت‌ها را در دستور کار خواهیم داشت، اعلام کرد: محورهای تهران به سمت کرج، تهران به سمت ساوه، تهران به سمت قم و تهران به سمت فیروزکوه جزو برنامه‌های لکه‌گیری و روکش آسفالت راهداری استان قرار دارند.

نوروزی خاطرنشان کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته و تمهیدات لازم تردد مسافران تابستانی بدون مشکل خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران با اشاره به استقرار راهداران و رفع نقاط پرحادثه در مسیرها، گفت: هموطنان در صورت مواجهه با مشکل با مرکز مدیریت راه‌های استان تهران و با شماره تماس ۰۲۱-۷۷۹۰۹۰۸۰ ارتباط برقرار کنند؛ همچنین شماره تماس ۱۴۱ نیز به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مردم است.