شناسهٔ خبر: 111502 - سرویس استان‌ها

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه :

ثبت نام نزدیک به ۱۹ هزار متقاضی مجرد بالای ۲۳ سال طرح نهضت ملی مسکن استان کرمانشاه

حضور مدیر کل در برنامه رادیویی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در برنامه رادیویی از استقبال متقاضیان مجرد بالای ۲۳ سال و متقاضیان دارای ۳ فرزند و بیشتر در تحقق قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه): مهرداد آهکی، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: نه تنها تامین مسکن بلکه توجه به این مهم برای قشر جوان جمعیت از اولویت ها و دغدغه های دولت سیزدهم است.

وی در این خصوص تصریح کرد: به دستور شخص رئیس جمهور و به تبع خط مشی تعریف شده از سوی وزارت متبوع، در ثبت نام سراسری طرح نهضت ملی، متقاضیان مجرد بالای ۲۳ سال هم در کنار دیگر اقشار جامعه در مسیر حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ثبت نام شدند.

وی افزود: پس از ثبت نام و پالایش این مرحله در استان کرمانشاه ۱۸۹۰۳ متقاضی مجرد بالای ۲۳ سال و ۱۵۹۰ متقاضی دارای ۳ فرزند و بیشتر در قالب قانون مذکور(قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) معرفی شدند.

گفتنی است، تا کنون ۱۹۷۹۹۹ نفر در کل استان کرمانشاه به عنوان متقاضی طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام، که از این تعداد ۶۸۱۹۹ نفر حائز شرایط، و ۳۴۹۴۱ متقاضی در مرحله تایید نهایی قرار گرفتند.

آهکی در پایان اعلام کرد: تا کنون برای احداث ۱۷۹۰۱ واحد مسکونی زمین تامین شده است.