شناسهٔ خبر: 111602 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی:

فعالیت ۷ هزار کارگر در طرح‌های راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی

دکتر حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: در حال حاضر ٧هزار کارگر در طرح‌های راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در حال فعالیت هستند و این نشان از اهمیت جامعه کارگری در پیشبرد اهداف توسعه و پیشرفت است.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی) سیدمحسن حمزه‌لو در دیدار با رئیس و اعضای خانه کارگر آذربایجان‌غربی بیان کرد: جامعه کارگری و تأمین رفاه آنها از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در این راستا زمین برای ساخت خانه کارگر در محلی مناسب تامین شده است.

وی ادامه داد: همچنین ساخت مسکن برای جامعه کارگری در قالب طرح نهضت ملی مسکن مورد توجه بوده و زمین مورد نیاز نیز برای این بخش باید تأمین شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از تأمین زمین مورد نیاز برای ساخت خانه کارگر به مساحت ۱۳۰۰ مترمربع در ارومیه خبر داد و افزود: در شرایط کنونی کشور، فعالان عرصه کار و تلاش رکن اصلی عبور از مشکلات اقتصادی و تحریم‌های اقتصادی محسوب می‌شوند.

حمزه‌لو یادآور شد: توسعه، شکوفایی اقتصادی و اقتدار ایران اسلامی را مدیون همت و تلاش ستودنی کارگران هستیم که همواره پرچم‌دار حرکت جهادی، تولید و سازندگی هستند.