شناسهٔ خبر: 111620 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی :

اهتمام اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی بر جذب کامل اعتبارات تخصیصی 

دکتر حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: جذب ١۴۵ میلیارد ریال از اعتبارات جذب نشده تا پایان سال مالی مورد تاکید است و باید این روند با جدیت دنبال شود.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی) سیدمحسن حمزه‌لو  در جلسه بررسی آخرین وضعیت جذب اعتبارات حوزه ساخت و توسعه راهها که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور برگزار شد، بیان کرد: این اعتبارات تخصیص یافته تا پایان فصل مالی و اواخر تیرماه جاری هزینه می‌شود.

 وی ادامه داد: این اعتبارات از مانده اسناد خزانه بوده و جزو اعتبارات تخصیصی است که باید در سریع‌ترین زمان ممکن جذب و هزینه شود. 

 وی یادآور شد: برنامه‌ریزی شده ۵١ کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در آذربایجان‌غربی تکمیل شود و در صورت تخصیص اعتبار لازم بخش‌هایی از پروژه‌های تعریض و بهسازی محورهای میاندوآب-شاهین‌دژ و حیدرآباد به نقده به اتمام می‌رسد.

 مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در این نشست بر تخصیص به موقع اعتبار سال جاری و مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان، اختصاص ٧٠ هزار میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل قبل از پایان فصل کاری تأکید کرد.