شناسهٔ خبر: 111636 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه وشهرسازی کردستان از پروژه های راهسازی شهرهای سنندج وبیجاربازدید کرد

عرفان مرادی مدیرکل راه وشهرسازی کردستان طی بازدیدی آخرین وضعیت پروژه های راهسازی از جمله پروژه احداث چهار خطه گردنه صلوات آباد را بررسی کرد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کردستان) ، عرفان مرادی روزشنبه با حضور در محل پروژه های در دست اجرای راهسازی وحوزه حمل ونقل از جمله طرح های چهار خطه صلوات آباد و پروژه بیجار- دیواندره بازدید واز نزدیک در جریان نحوه عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه ها قرار گرفت .

مرادی بررسی روند پیشرفت پروژه ، بررسی مشکلات احتمالی پیش رو و هم چنین راهکارهای مناسب در راستای تسریع در اجرا واتمام طرح های راهسازی را از اهم اهداف این بازدید اعلام کرد وگفت: پروژه چهارخطه صلوات آباد سنندج از جمله اولویت های اول وزارت راه وشهرسازی در کردستان ومطالبات مردم شریف استان وبه ویژه مردم سنندج است .

وی در ادامه ضمن بازدید از پروژه چهارخطه بیجار -دیواندره اظهار کرد : با تلاشهای مجموعه مدیریتی در سطح استان و وزارت راه و شهرسازی اقدامات خوبی برای بهبود وضعیت راههای استان انجام شده و انشاا... از این به بعد نیز با تلاش مضاعف و تعاملات گسترده ضمن ادامه این روند گامهای اساسی برای توسعه بیش از پیش حوزه های حمل ونقل و مسکن استان برداشته خواهد شد.