شناسهٔ خبر: 11177 - سرویس مسکن و شهرسازی

همزمان با هفته دولت؛

۷ هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جدید اصفهان واگذار شد

مسکن مهر گیلان به مناسبت هفته دولت، بیش از ۷ هزار واحد مسکن مهر، با حضور مسئولان شرکت عمران شهرهای جدید در شهرهای جدید فولادشهر، مجلسی و بهارستان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهرهای جدید، همزمان با هفته دولت ۶ هزار واحد مسکونی مهر در فولادشهر، ۶۰۹ واحد در مجلسی و ۴۱۲ واحد مسکن مهر در شهر جدید بهارستان افتتاح شد.

در ادامه این واگذاری‌ها که به مناسبت هفته دولت صورت گرفت، دو باب مسجد، پنج باب مدرسه و چهار پایگاه بسیج شهری با حضور مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، اعضای هیئت مدیره و معاونین شرکت، امام جمعه شهرهای جدید اصفهان، نمایندگان شهرستان های لنجان و مبارکه در مجلس شورای اسلامی و دیگر مقامات محلی، در شهر جدید فولادشهر به بهره برداری رسید.

محسن نریمان مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در این سفر یک روزه به قابلیت‌های ویژه شهرهای جدید فولادشهر، بهارستان و مجلسی اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی خطوط ریلی و قطارهای شهری جهت اتصال این سه شهر جدید به یکدیگر و به مرکز استان اصفهان از جمله اقداماتی است که شرکت عمران شهرهای جدید آن را در دستور کار خود قرار داده است.

در پایان این سفر یک روزه، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نشستی با حضور متقاضیان مسکن مهر، به بیش از ۵۰ درخواست متقاضیان مسکن مهر که مشکلات خود را مطرح کرده بودند، رسیدگی و دستور مساعد جهت رفع مشکلات متقاضیان را صادر کرد./