شناسهٔ خبر: 111816 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اعلام کرد:‌

 صدور نزدیک به ۱۹۶ هزار بارنامه آذربایجان غربی طی سه ماهه نخست سال جاری

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از صدور نزدیک به ۱۹۶ هزار بارنامه در استان طی سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در سه ماهه نخست سال جاری پایانه های بار استان مجموعا نزدیک به ۱۹۶ هزار بارنامه را برای حمل کالاهای مختلف در سطح استان و خارج از استان صادر کردند.

وی افزود: بر اساس آمار بالغ بر دو میلیون و هشتصد هزار تناژ کالا در این مدت توسط وسایل نقلیه باری سبک و سنگین به مقصد های مورد نظر در استان جابجا شده است.

آرامون ادامه داد: بر اساس بررسی های انجام گرفته تا پایان خرداد ماه سال جاری ۲۹۸۴۲ راننده در بخش حمل و نقل جاده ای کالا فعالیت می‌کنند که از این تعداد ۲۷۴۱۶ راننده در بخش وسایل نقلیه سنگین و ۲۴۲۶ راننده نیز در بخش وسایل نقلیه سبک ( وانت) مشغول به کار هستند.

این مقام مسئول با اشاره به تعداد وسائل نقلیه حمل کالا در سطح استان افزود: مجموعا ۳۲۷۴۸ وسایل نقلیه با عمر متوسط ۱۵.۸۲ سال شامل ۱۶۶۵۴ وسیله نقلیه سنگین و ۱۶۰۹۴ وسیله نقلیه سبک (وانت) حمل انواع کالا را در استان انجام می‌دهند.