شناسهٔ خبر: 111908 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بشرویه خبرداد:

اتمام عملیات اجرای روکش آسفالت محور بشرویه- رقه به طول بیش از ۳ کیلومتر

روکش خراسان جنوبی.jpg رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بشرویه از اتمام عملیات روکش آسفالت محور بشرویه – رقه به طول بیش از سه کیلومتر در این شهرستان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی، محمد خیری، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بشرویه از اتمام عملیات روکش آسفالت مسیر باغدهک ، موردستان  در محور روستایی بشرویه – رقه  در حوزه شهرستان بشرویه به طول ۳.۶ کیلومتر خبر داد.

 وی  افزود: در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری محورهای مواصلاتی شهرستان بشرویه و به منظور رفاه حال کاربران جاده ای ، عملیات روکش آسفالت در حال اجرا است.

خیری ادامه داد: این پروژه توسط همکاران اداره شهرستان و درهفته پایانی خرداد ماه ۱۴۰۱ اجرایی شد که برای اجرای این عملیات با مصرف ۳۴ تن قیر و  ۷۱۰ تن آسفالت به اعتبار ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ازمحل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بشرویه تصریح کرد: طول محور روستایی بشرویه – رقه  ۱۷ کیلومتراست که روکش جدید از محل سه راهی ورودی باغدهک تا انتهای خروجی موردستان به سمت دهستان رقه انجام شده است.

وی یادآور شد: از اولویت‌های مهم این اداره ، ارتقاء وضعیت شبکه راههای مواصلاتی اصلی بشرویه _ طبس و بشرویه _ فردوس است که این امر نیازمند اعتبارات استانی و ملی نیز می‌باشد.

خیری ، رسیدگی مناسب به راههای اصلی و فرعی و روستایی شهرستان بشرویه  را نیازمند اعتبارات استانی بیشترعنوان کرد که در کنار اعتبارات ملی قابلیت بهبود محورهای حوزه استحفاظی این اداره را فراهم می‌کند.