شناسهٔ خبر: 111916 - سرویس استان‌ها

در مراسم گردهمایی بازنشستگان عنوان شد :

بازنشستگان سرمایه ها و گنجینه های ماندگارند

مازندران- بازنشستگان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در مراسم گردهمایی بازنشستگان سال ۱۴۰۰ این اداره کل گفت: بازنشستگان سرمایه های اجتماعی و گنجینه های ماندگاری هستند که تلاش و خدمت آنان چراغ راه مدیران و کارکنان در سازندگی و پیشرفت و آبادانی جامعه است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران ،  حسن جهانیان اظهار داشت: برای یک انسان صادق و خدمتگزار پس از سالها تلاش ، دلسوزی و ممارست در کار که به افتخار بازنشستگی نائل می شود هیچ افتخاری بالاتر از آن نیست که همکاران از او به نیکی یاد کنند.

وی تصریح کرد: بازنشستگی فصل نوینی از زندگی است و آغازی برای زندگی با شیوه ها و ایده های جدید است و تکریم و تجلیل از این عزیزان یکی از وظایف و رسالت های مهم است.

جهانیان افزود:  جا دارد علاوه بر شما عزیزان از خانواده های گرامیتان نیز تقدیر و تشکر نمائیم چرا که این عزیزان نیز عدم حضور همسران، پدران و مادران خود را در کنار خانواده در زمان بحران ها تحمل و همواره خانواده بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده ای  را یاری نمودند.

وی یادآورشد: بازنشستگی به معنی جدایی از خانواده کاری نیست بلکه تغییر شکل کار است و امیدواریم بتوانیم از دانش و تجربه های همکاران بازنشسته به بهترین شکل ممکن استفاده نمائیم.

گفتنی است در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از ۲۸ بازنشسته و خانواده های آنان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.