شناسهٔ خبر: 111941 - سرویس استان‌ها

با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان؛

مسائل و مشکلات پروژه‌های عمرانی شهرستان نایین بررسی شد 

سفر مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به شهرستان نایین در جریان سفر مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به شهرستان نایین، مسائل و مشکلات پروژه های عمرانی این شهرستان در بازدیدهای میدانی و نشست مشترک با مسئولان مرتبط بررسی و تعیین تکلیف شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در ادامه سفرهای درون استانی خود، جهت بازدید و رسیدگی به مشکلات پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی شهرستان نایین به این شهرستان عزیمت کرد.    

در این سفر که در معیت استاندار اصفهان و با حضور معاونین اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان انجام پذیرفت از پروژه‌های حوزه راه و مسکن بازدید بعمل آمد و در محل پروژه‌ها ضمن شناسایی و بررسی مشکلات و مسائل موجود، راهکارهای لازم جهت رفع موانع و پیشبرد هرچه سریعتر اقدامات ارائه شد.    

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در این سفر شهرستانی خود از پروژه راهسازی محور انارک – چوپانان، تقاطع غیرهمسطح مسکن مهر نایین، پروژه های بازآفرینی شهری و بافت تاریخی این شهرستان بازدید بعمل آورد و با حاضرین در محل به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداخت.    

وی در این بازدیدها ضمن احصای آمارها و مسائل و مشکلات، موارد را به منظور پیگیری چابک و تصویب پیشنهادات و راهکارها، در جلسه  شورای مشترک اداری استان و شهرستان نایین مطرح کرد.    

 قاری‌قرآن در ادامه سفر خود به شهرستان نایین در محل احداث طرح نهضت ملی مسکن نایین حضور یافت و ضمن تحصیل مسائل و معضلات مطروحه توسط حاضرین، موارد را فی الحال مورد بررسی و پیگیری قرار داد. و در راستای رفع و سامان بخشی معضلات، راهکارهای عملی و اجرایی در این رابطه ارائه کرد.