شناسهٔ خبر: 111945 - سرویس استان‌ها

بمنظور تسریع در خدمت رسانی؛

برپایی میزخدمت راه و شهرسازی در شهرستان نایین

سفر مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به شهرستان نایین بمنظور تسریع در خدمت رسانی و رفع مسائل و مشکلات مردمی شهرستان نایین، میزخدمت راه و شهرسازی در این شهرستان دایر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ همزمان با سفر علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به شهرستان نایین، میزخدمت راه و شهرسازی در این شهرستان برپا شد. و نمایندگان این اداره‌کل به صورت حضوری و چهره به چهره به پاسخگویی مراجعان و متقاضیان پرداختند.   

  در این تمهید ۱۰ ها درخواست مردمی مبنی بر مسائل و مشکلات حوزه راه و شهرسازی این شهرستان با معاونین و روسای اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در میان گذاشته شد که در ابتدا مسائل و دغدغه متقاضیان از لحاظ احراز عدم مغایرت با ضوابط حقوقی و قوانین جاری بالادستی، بررسی شدند و پس از اطمینان، درخواست فی المجلس جهت رفع و سامان دهی، پیگیری و اعلام نتیجه شد.    

عمده مباحث مطرح شده از سوی مردم در این ملاقات عمومی، پیرامون مسائل واگذاری اراضی ملی، مباحث مالکیتی، راهسازی، ترافیکی، طرح نهضت ملی مسکن، تسهیلات بازآفرینی شهری و برخی موارد مرتبط با شهرسازی بود.    

گفتنی است این دیدار با گفتگو و بررسی پرونده‌های مطروحه و اخذ پاسخ مناسب و دستیابی به راهکار مورد نظر مراجعین، با رضایت مردم عزیز نایین به پایان رسید.