شناسهٔ خبر: 111949 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبر داد؛

افزایش ۸ درصدی جابه جایی مسافران در کرمانشاه

فریبرزکرمی - مدیرکل راهداری کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال ۶۶۸ هزار و ۷۰۰مسافر به وسیله ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری برون شهری استان کرمانشاه جابه جا شدند که این آمار از افزایش هشت درصدی حکایت دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)  فریبرزکرمی اظهار داشت: از ابتدای امسال بیش از ۸۶ هزار صورت وضعیت برای ناوگان حمل و نقل عمومی استان کرمانشاه صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از کاهش شش درصدی حکایت دارد.

وی افزود: همچنین طی فصل بهار ۶۶۸ هزار و ۷۰۰مسافر به وسیله ناوگان حمل و نقل عمومی جابه جا شدند که این آمار از افزایش هشت درصدی حکایت دارد.

کرمی تصریح کرد: از ابتدای سال ۱۹۵ هزار مسافر با اتوبوس، ۲۸۹ هزار مسافر به وسیله مینی بوس و ۱۸۴ هزار مسافر با سواری جابه جا شدند.

وی عنوان کرد: دو هزار و۶۶۴ راننده در ناوگان حمل و نقل عمومی استان کرمانشاه فعالیت دارند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: ۱۸۲ دستگاه اتوبوس، ۸۵۹ دستگاه مینی بوس و ۹۵۷ دستگاه سواری در ناوگان حمل و نقل مسافر استان کرمانشاه به مسافران خدمات رسانی می کنند.

کرمی خاطرنشان کرد: به طور میانگین عمر اتوبوس های ناوگان مسافربری برون شهری استان کرمانشاه ۱۱ سال، مینی بوس ۳۱ سال و سواری ۱۳ سال است.

انتهای پیام/