شناسهٔ خبر: 111964 - سرویس استان‌ها

مدیر کل راه و شهرسازی گلستان اعلام کرد:

۵۰۵۷ مترمربع از اراضی ملی استان گلستان رفع تصرف شد

راه و شهرسازی گلستان مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان در سال جاری تا کنون بیش از ۵۰۰۰ مترمربع از اراضی ملی استان به ارزش بالغ بر ۱۰۳۴ میلیارد ریال را رفع تصرف و از چنگال متصرفان آزاد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان) ""مهدی ملک "مدیر کل راه و شهرسازی گلستان تصریح کرد: یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان ضمن جلوگیری از هرگونه تصرف و تعرض اراضی تحویلی دولتی و ملی در سال جاری با اجرای ۴ مورد عملیات رفع تصرفات فوری موفق به باز پس گیری حدود ۵۰۵۷ مترمربع از اراضی ملی با ارزش تقریبی ۱۰۳۴ میلیارد ریال شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان همچنین به نقش مهم گزارش های مردمی در جلوگیری از تصرفات اراضی دولتی اشاره کرد و گفت: گشت حفاظت اراضی این اداره کل به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می کند.

وی در پایان اظهار داشت: شهروندان محترم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۱۷۳۲۱۳۷۵۵۱و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی گلستان اعلام کنند.