شناسهٔ خبر: 112000 - سرویس جاده‌ای

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمنان تاکید کرد؛

ایمن‌سازی نقاط استقرار موکب‌های استان سمنان در اربعین ۱۴۰۱

ایمن سازی دوربرگردان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از ایمن‌سازی نقاط استقرار موکب‌های این استان در اربعین ۱۴۰۱ و استفاده حداکثری از ظرفیت ناوگان مسافری خبر داد.

احسان منصور کیائی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان، در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در خصوص اقدامات این اداره کل در مراسم اربعین حسینی(ع) گفت:‌ با توجه به پیش‌بینی افزایش تعداد زائران عتبات عالیات در طول این ایام نسبت به اربعین سال‌های گذشته اقدامات لازم در جهت ارتقا کیفیت و ایمنی جاده‌های مسیر حرکت کاروان زائران در استان در حال انجام است.

وی از فعالیت شبانه‌روزی راهداران استان سمنان در ایام اربعین خبر داد و عنوان کرد: اکیپ‌های گشت راهداری با استفاده از حداکثر ظرفیت به صورت شبانه روزی در محورهای رفت و برگشت زائران فعال هستند و راهدارخانه‌ها و مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی در صورت نیاز آماده پذیرایی از زائران اربعین حسینی خواهند بود.

منصور کیائی اظهار کرد: همچنین ایمن سازی نقاط استقرار موکب‌ها در سراسر محورهای مواصلاتی استان در دستور کار است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان تامین ناوگان مسافری مورد نیاز برای جابه‌جایی زائران عتبات را مورد تاکید این اداره کل خواند و اظهار کرد: از این رو استفاده حداکثری از ظرفیت ناوگان مورد توجه قرار دارد و از آن برای جابه‌جایی زائران استفاده خواهیم کرد.