شناسهٔ خبر: 112082 - سرویس هوایی

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران مطرح کرد؛

شاخص انتخاب مدیران در مجموعه شرکت فرودگاه‌ها، پاکدستی، شفافیت و سلامت نفس است

ضیایی- سیدی معاون وزیر راه و شهرسازی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرودگاه های اصفهان، شاخص انتخاب مدیران در مجموعه شرکت فرودگاه‌ها را پاکدستی، شفافیت و سلامت نفس عنوان کرد.

به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ معاون وزیر راه و شهرسازی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرودگاه‌های اصفهان، شاخص انتخاب مدیران در مجموعه شرکت فرودگاه‌ها را پاکدستی، شفافیت و سلامت نفس عنوان کرد.

 مراسم تکریم مدیرکل پیشین و معارفه مدیرکل جدید فرودگاه اصفهان، با حضور حمیدرضا سیدی معاون وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و همچنین جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، روحانیون، فرماندهان نظامی و انتظامی استانی و فرودگاهی، مدیران و مسئولان استانی و فرودگاهی، روسای شرکتهای هواپیمایی، خدمات فرودگاهی و کارکنان اداره کل فرودگاه‌های استان برگزار شد.

معاون وزیر راه وشهرسازی در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات شش ساله حسن امجدی مدیرکل پیشین فرودگاه‌های استان اصفهان از وی به عنوان مدیری جهادی یاد کرد که پروژه های مهمی از جمله ترمینال پروازهای خارجی، توسعه پارکینگ هواپیما و... در مدت زمان تصدی وی اجرا شد و هم اینک نیز به عنوان عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها در تصمیم‌گیری های کلان شرکت حضور خواهد داشت.

وی شاخص انتخاب مدیران در مجموعه شرکت فرودگاهها را پاکدستی، شفافیت و سلامت نفس دانست و ملاک انتخاب ضیایی را به سمت مدیرکل فردگاه‌های استان اصفهان، دارا بودن این شرایط عنوان کرد.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها؛ در این مراسم حکم ابوذر ضیایی به عنوان مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان به وی اعطا شد.