شناسهٔ خبر: 112089 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه؛

استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها در خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی(ع)

ستاد اربعین راهداری کرمانشاه جلسه قرارگاه عملیاتی؛ ویژه اربعین حسینی(ع) با حضور معاونین راهداری و حمل و نقل، جاده ای استان، رؤسای ستادی و رؤسای ادارات شهرستان ها به منظور تسریع در امور در سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) فریبرز کرمی گفت: ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی و ارتقاء سطح خدمات دهی در پایانه‌ مرزی خسروی به زائران در کنار اقدامات تکمیلی در حال انجام در اولویت قرار دارد.

وی با تأکید بر لزوم برنامه‌ریزی و انجام اقدامات مربوطه در کوتاه‌ترین زمان ممکن تا قبل از برگزاری مراسم و اهمیت انجام آن مبتنی بر تجربیات سال‌های گذشته با هدف جلوگیری از بروز هرگونه مشکل تأکیدکرد.

کرمی افزود: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده و افزایش قابل توجه زائران اربعین حسینی (ع) نسبت به سال‌های گذشته، بعد از پایان یافتن دوران محدودیت ناشی از بیماری کرونا و اوج سفرهای تابستانی، وظیفه پاسخگویی به سفرهای داخلی نیز در کنار سفرهای اربعین وجود دارد.

وی عنوان کرد: با توجه به قرار گرفتن استان کرمانشاه در مسیر تردد ناوگان حمل و نقل و خیل عظیم زائرین نسبت به برپایی موکب‌ها و نصب بنرهای اطلاع‌رسانی، منظر آرایی راه ها و همچنین تشدید نظارت‌ها از طریق افزایش گشت‌های مشترک با پلیس‌راه، استقرار تیم‌های امدادی و راهداری در نقاط پرحادثه از دیگر موارد مورد تأکید و توجه است.

کرمی با بیان اینکه بیشترین سهم جابجایی‌ها در اربعین به کربلا از طریق جاده ها صورت می گیرد خاطرنشان کرد؛ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در صف مقدم خدمات رسانی به زائران است و باید به بهترین و مطلوب ترین شکل ممکن نسبت به این مهم اقدام کند.

وی در پایان با تأکید بر بسیج کلیه پرسنل و امکانات استان کرمانشاه گفت: برای خدمات رسانی ویژه به زائرین اربعین حسینی(ع) با افتخار آماده هستیم.

انتهای پیام/