شناسهٔ خبر: 112211 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اعلام کرد:

اجرای طرح ویژه کنترل تاخیر در مبدا وحین سفر ناوگان اتوبوسی درسیستان وبلوچستان

ناوگان اتوبوسی سیستان وبلوچستان مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت:طرح ویژه کنترل تاخیر در مبدا و حین سفر ناوگان اتوبوسی با هدف رعایت حقوق مسافران و نظارت بر زمان دقیق حرکت ناوگان اتوبوسی در سیستان و بلوچستان اجرا می‌شود.

به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد اظهار داشت:این طرح از ۱۲ تیرماه تا ۲۱ تیرماه سالجاری به مدت ۱۰روز در پایانه های عمومی مسافری استان اجرا خواهد شد.

وی بابیان اینکه درحال حاضر تعداد۹۶۰دستگاه ناوگان اتوبوسی فعال دراستان آماده ارائه خدمات به مسافرین می باشند،افزود:در این طرح که با حضور کارشناسان این اداره کل و با همکاری انجمن صنفی شرکتهای مسافری انجام می شود کنترل در مقصد ناوگان ورودی به استان ، تاخیرهای غیر معمول حین سفر ، استفاده از سامانه های پلاک خوان و سپهتن برای کنترل زمان سفر از مبداء تا مقصد و پاسخگویی فوری به شکایات مسافرین از مهمترین اقدامات این طرح کنترلی است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تشریح کرد:در سه ماهه اول سالجاری تعداد ۶۹۷ هزارو ۳۸۷ نفر مسافر طی ۶۱ هزارو ۲۸۳ سفر جابجا شده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۳۳ درصدی را شاهد هستیم.

کرد درپایان یادآور شد: سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱ پل ارتباطی مسافرین با این اداره کل می باشد که در صورت تاخیر ناوگان مسافربری مراتب را از طریق این سامانه ارسال نمایند تا در اسرع وقت برخورد قانونی لازم از طریق کمیسیون‌های ماده ۱۱، ۱۲ و ۱۴ با متخلفین صورت پذیرد.