شناسهٔ خبر: 112218 - سرویس جاده‌ای

رئیس ستاد اقامه نماز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مطرح کرد؛

آموزش برنامه‌های مصوب ستاد اقامه نماز کشور برای دانش‌افزایی و تبلیغ بیشتر در سطح کشور به امامان جماعت سازمان راهداری

حجت الاسلام ناصری رئیس ستاد اقامه نماز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: برنامه‌های مصوب ستاد اقامه نماز کشور برای دانش افزایی و تبلیغ بیشتر در سطح کشور به ائمه محترم جماعت آموزش داده خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حجت الاسلام ناصری، رئیس ستاد اقامه نماز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای،‌ از برگزاری گردهمایی سراسری آموزشی_توجیهی امامان جماعت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با پیام حضرت آیت الله مکارم شیرازی در روز سه‌شنبه، چهاردهم تیر ماه در تهران خبر داد.

وی افزود: سومین دوره آموزشی ائمه جماعات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای که در ادارات کل راهداری در سطح استان ها، ادارات شهرستانی، پایانه های حمل و نقل کالا و پایانه‌های مرزی به امر تبلیغ و بیان معارف اسلامی و اقامه نماز جماعت مشغول هستند، در مرکز آموزشی شهید تفویضی از چهاردهم تا شانزدهم تیرماه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام ناصری خاطرنشان کرد: افتتاحیه مراسم با حضور مهندس قاسمی وزیر راه و شهرسازی و سخنرانی حجت‌الاسلام قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور انجام خواهد شد.

به گزارش سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، رئیس ستاد اقامه نماز این سازمان عنوان کرد: در این سه روز برنامه‌های مصوب ستاد اقامه نماز کشور برای دانش افزایی و تبلیغ بیشتر در سطح کشور به ائمه محترم جماعت آموزش داده خواهد شد.