شناسهٔ خبر: 112407 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کلات خبرداد:

اجرای ۵۱ کیلومتر عملیات شانه‌سازی در طول محورهای شهرستان کلات

865 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کلات از اجرای ۵۱ کیلومتر عملیات شانه‌سازی در طول محورهای این شهرستان در بهار ۱۴۰۱ خبرداد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان‌رضوی، علی عالی گفت: این عملیات‌ها در طول ۳۰ کیلومتر از محور کلات - مشهد، ۲۰ کیلومتر از محور کلات - درگز و یک کیلومتر از محور روستایی گرو به انجام رسیده است.

وی ادامه داد: اجرای عملیات لایروبی  و بازگشایی کیلومترهای محور کلات - مشهد  و کلات - درگز در نوبت‌های مکرر و همچنین محورهای روستایی مومن‌آباد، طاهرآباد کهنه، سرجنگل و چهچهه، سنگانه و قلیچ‌آباد، قره سو، ژرف، نفطه و خلج، حمام قلعه، خشت، چرم نو وچرم کهنه، بابا فرجی، لایین کهنه، سیرزار، قله زو وآقداش بخش دیگری از فعالیت‌های صورت گرفته در این بازه زمانی است.

 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کلات در پایان نیز به اقداماتی دیگری همچون صدور اخطاریه برای ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حریم ممنوعه راه، گشت‌زنی وجمع‌آوری سنگ‌ریزه‌های ریزشی و لاشه حیوانات در محور کلات - مشهد و درگز به صورت مستمر، بازدید مستمر از شرکت‌های مسافربری، گشت‌زنی مستمر در ایام طرح نوروزی در سطح حوزه استحفاظی، بازگشایی و برقرای تردد در محل پل  محور روستایی باغکند و در محل پل کالشور محور روستایی سنگانه و بهسازی پارکینگ‌های محور کلات - مشهد اشاره کرد.