شناسهٔ خبر: 112464 - سرویس استان‌ها

در مصلای نماز جمعه بجنورد؛

میز ارتباط مردمی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی به جهت پاسخگویی به شهروندان برپا می شود

میز ارتباطات خراسان شمالی رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی از برپایی میز ارتباط مردمی این اداره کل با هدف اطلاع رسانی و پاسخگویی به شهروندان گرامی در حوزه فعالیت اداره کل راه و شهرسازی استان در مصلای نماز جمعه فردا مورخ ۱۷ تیرماه برپا می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)؛ سید داود دانشمند در خصوص میز ارتباط مردمی این اداره کل گفت: معاونین و کارشناسان این اداره‌کل فردا جمعه مورخ ۱۷ تیرماه ۱۴۰۱ به صورت حضوری و چهره به چهره در محل مصلی مرکز استان به پاسخگویی مراجعان و متقاضیان می پردازند.

وی در خصوص برپایی میز ارتباط مردمی تصریح کرد: تحقق یافتن بخشی از مطالبات مردمی و ارائه خدمات مطلوب در حوزه های مختلف خدمت رسانی از اهداف برپایی این چنین برنامه هایی می باشد.

دانشمند اضافه کرد: برگزاری میز خدمت در راستای حقوق شهروندی، ارتباط نزدیک دولت با مردم و پاسخگویی مسئولین می باشد.

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی در ادامه افزود: علاوه بر برپایی میز ارتباط مردمی اداره کل راه و شهرسازی استان، میز ارتباط مردمی دستگاه های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان نیز شامل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، شرکت ساخت و توسعه راه ها و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان نیز فردا برپا می باشد و متقاضیان و شهروندان محترم می توانند درخواست ها و مشکلات خود را از نزدیک با ادارات مذکور در میان گذاشته تا بررسی صورت گیرد.