شناسهٔ خبر: 112520 - سرویس استان‌ها

برپایی میز خدمت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان در محل برگزاری نماز جمعه مرکز استان

نمازجمعه 17 تیر.jpg در راستای تاکیدات رئیس‌جمهور مبنی بر حضور مسئولان و مدیران دستگاه های اجرائی در میز پاسخگویی مستقیم و دیدار با مردم، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان نیز با همکاری استانداری سمنان در نماز جمعه این هفته نسبت به برپایی میز خدمت اقدام نمود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی این اداره کل در کنار دیگر ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان در مصلای نماز جمعه سمنان حضور داشته و با برپایی میز خدمت پاسخگوی مراجعین بود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: اگر بخواهیم در راه خدمت به مردم و حل مشکلات گام‌های اساسی برداریم باید در مسیر وحدت و انسجام همگانی و تبعیت از ولایت حرکت کنیم.
وی اضافه کرد: نماز جمعه از مهمترین سرمایه‌های اجتماعی و تریبون‌های تأثیرگذار است که باید از این فرصت ارزشمند برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده کنیم.
منصورکیایی یادآور شد: امیدواریم با تشکیل میز خدمت مستمر گام مؤثری برای حل مشکلات مردم استان برداشته شود.
شایان ذکر است نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم سمنان نیز از محل برپایی میز خدمت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان در  نماز جمعه بازدید بعمل آورده و از زحمات این اداره کل تقدیر نمود.