شناسهٔ خبر: 112656 - سرویس بنادر و دریانوردی

کشف محموله‌های ذرت سرقتی به وزن بیش از پنج تن در بندر امام (ره)

بندر امام مأموران یگان حفاظت بندر امام (ره) دو محموله‌ ذرت سرقتی به وزن حدودا ۲ و ۳ تن و به ارزش بیش از ۵۵۰ میلیون ریال را کشف و ضبط کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حافظ دوم مسعود صفات؛ فرمانده یگان حفاظت بندر امام خمینی (ره) گفت: پس از بررسی صورت گرفته از دو دستگاه کامیون که تحت پوشش کامیون حمل داخلی و خالی از محموله برای خروج به دروازه شماره یک مجتمع بندری امام خمینی (ره) مراجعه کرده بودند، حین بازرسی بیش از ۵ تن محموله سرقتی ذرت جاسازی شده از آنها  کشف شد.  

وی افزود: به منظور تکمیل پرونده کامیون های مذکور حسب دستور مراجع قضایی در محل این یگان توقیف و پرونده مقدماتی به دادستان بندر امام خمینی (ره) ارسال شد.  

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، یادآور می‌شود با تمهیدات و تدابیر اتخاذ شده توسط اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان و همچنین تلاش‌های شبانه‌روزی مأمورین یگان حفاظت مجتمع بندری امام خمینی (ره) به عنوان ضابطین قضایی مطمئنا با همکاری و هوشیاری عوامل و دستگاه‌های مسئول در خروج کالاهای تجاری و غیرتجاری از این مجتمع پهناور بندری بیش از پیش شاهد افزایش سطح امنیت کالا خواهیم بود.